17 juli 2008

Underbara samtal...


De e så trevligt när de ringer i mobilen och man ser att det är en människa som man känner de där lilla extra för, man blir ju lixom glad på något sätt.

Sen när man blir tillfrågad om man gjort ett blogg inlägg i hans väns blogg, Som för mej är en helt okänd kille, ja varjefall fram tills i söndags. Blir man lite smått förvirrad.

Och de skulle då handla om att jag skulle vilja se fler bilder på honom, då dom är väldigt lika och tydlign är de bara utseendet som jag fallit för hos denna kille som jag nu känner de där lilla extra för även kallat Kärlek. Killen som skrivet inlägget hade väl för avsikt att skapa någon slags "svartsjuke drama" killen som är anonym undertäcknar med malmö kille

- Nej de har jag inte gjort, känner inte honom och visste inte ens att han hade en blogg.

är mitt svar på det hela, ibland önskar man bara att omogna (fullblods Puckon) lär sig sköta sitt eget.


(Frågan är om det verkligen är en malmö kille och inte en tjej!? Krävs att fundera på)


Tur att Jag har min lilla Prins, Rocky!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Va fin bild på den lilla sötisen! :)

Bilden på dig & din lillebror e oxå väldigt fin!
Din lillebror gillar dig väldigt mycket!! eller har jag fel?

Kramiz

Anonym sa...

hej det finns så många idioter här i världen...skit i det bara
du ser iallafall väldigt snäll och rar ut......snygg är du också!!

Anonym sa...

strunta i det samtalet
du e jättesnygg
e du singel
ja e ....o bor oxå i malmö

Anonym sa...

HEJ HEJ
DU ÄR JU JÄTTESNYGG
JAG TROR ATT JAG SETT DIG UTE PÅ WONK..NÄSTA GÅNG KOMMER JAG FRAM OCH HÄLSAR
PUSS
MVH
S

Anonym sa...

God morgon älskling <3 Jag ser att du har kommit igång med sidan nu :)
Och här i kommentarerna ser man också resultatet! ;) *skratt* Hoppas du har det fint på jobbet. Tänker på dig! Love*

Christoffer Olsson sa...

Tack ska du ha ja rocky är en liten modell han. Min lillebror gillar mej hoppas jag absolut, fær jag gillar honom!
/C

Christoffer Olsson sa...

Ja de finns ju tyvärr de, inget att hänga upp sej på =)

Tack för de... ;)

Hej lille snutt ponken, Jo då de går bara bra, snart klart för idag.
puss

/C