19 juli 2008

Min Fredag...


Idag har de varit tvättning och städning för hela slanten. Kom hem från jobb 16,00 och då va de vila som gällde, 18.00 började jag med hjälp av Åse att tvätta och städa, efter allt spring upp och ner i tvättstugan va de ju på plats att ta en liten paus. Jimmie som oxå hade kommit sponsrade med en pizza bit :P



Åt ju dock inte upp all glass!



Efter denna härliga smaksafari fortsatte vi städandet. Damma, torka lister, duscha blommor dammsuga och tvätta golven. Diska fick man också göra. Usch vad jag hatar de...

och slutligen ner i tvättstugan för att hämta upp de sista (kl va då 02,00) Nu va Herr Olsson trött så de blev en liten kopp kaffe och en cigg innan vi gick igång med att bädda rent i sängen. Kl 03.30 va vi färdiga med det hela. Då blev de soffan och lite mer glass.

Imorgon blir de sovmorgon och sedan Systemet för att inhandla kvällens dryck. Hoppas nu lilla Jimmie får de bra på sitt jobb och tack för dom fina bilderna du tog .

måste ju göra reklam för sköljmedlet !

Tack för all hjälp Åse, Hade inte orkat de utan dig. *skratt*

Nu är de sängen för min del, hör hur den kallar på mig.
Ses i drömmen! (tänker på dig)

På återseende



/C

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej vilken liten pizzabit du fick snygging.
kom hem till mig så kan du få en hel!!
du kan förresten få precis vad du vill...vilken sexig man du e!!

Christoffer Olsson sa...

Jasså jasså de va ju snällt de hehe

Anonym sa...

Hoppas du fick sova gott och drömma sött!
Snacka om hjärnsläpp, ringa och kalla dig gu...., FÖRLÅT!
Men du vet ju redan hur det e . . . glömma sina dörrnycklar, ytterkläder & glassen :( men men det löser sig väl.
Kom ner i tvättstugan den såg ut som fan, fick börja med att städa innan jag kunde börja tvätta.
Så nu "går" hans saker för fullt.

Mmmm jag vet! TACK!

Kramiz