17 juli 2008

De va den Tvätten de!

Den Underbara Glassen

Va meningen att jag skulle hem och städa(plocka undan) diska dammsuga o.s.v ja och så klart tvätta. Men de blev ju inte riktigt som jag tänkt mej. Efter den långa cykelturen hem från jobb i en jävla motvind och rockys lilla promenad va jag ju bara tvungen att lägga mej på sängen och vila en liten stund. 18,30 kom Jimmie och vi satte oss på balkongen och tog en cigg och åt räkor(med massa vitlök) sen gick vi in i soffan och klockan bara tickar iväg så de känns ju inte riktigt som de blir någon städning eller tvättning för min del i dag heller. Vad gör man då ? jo man äter
Ben&Jerry´s och då e det helt plötsligt en anledning till att inte tvätta.

1 kommentar:

Anonym sa...

hejsan!
jag älskar också ben&jerrys glass
jättetrevlig blogg och jättesöt vovve
kram annelie