23 mars 2009

Söndags Middag med Jimmie & Åse

Dukat och klart
... Fisk med citronpeppar & smör
Kokt potatis, rykande het :P
hollandesås, givetvis på smör och mjölk!
Sallad med franska örter
Lilla Älsklingen

Idag var jag uppe med tuppen precis som igår =)
Mamma, Mormor och flisan kom över på en liten visit med kaffe å kaka :P
har sagt det förr och säger det igen, Älskar när ni är här!

Efter vår lilla fika ställde jag mig vid spisen för att fixa till söndags middagen, Fisk är inte min speciallite men måste faktiskt säga att det blev riktigt jävla lyckat =)
God mysig middag i trevligt sällskap kan man avsluta helgen bättre

4 kommentarer:

Åse sa...

Tack för en utsökt måltid!! :)
Du är verkligen duktig på att laga mat!

Kram

Pia sa...

Vi älskar att mysfika med dig åxå :-)
Pussinussen ;)

Christoffer Olsson sa...

Tack själv =)
Kul att du gillade det hehe

kram

Christoffer Olsson sa...

Då tycker jag vi bestämmer att vi fikar flera gånger i veckan från och med nu :P