23 mars 2009

God morgon =)


Fy fan vad underbart det är med ljus! Nu är det slut med mörka gråa morgonar, våren är här och denna gången för att stanna!

När solen börjar titta fram igen och dagarna blir ljusare och ljusare
så känna allt så jävla mycket lättare =)
Det enda som saknas här i Malmö nu är min älskade Prins, hade du bara varit vid min sida nu också så hade allt varit perfekt!
Igår blev saknaden efter Robin för stor jag sa helt ärligt att jag inte står ut mer!
Kosta vad det kosta vill men du ska hit i helgen =)
nu är biljetten bokad !!!
( låter ju som värsta fjollan haha)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ju gått och blivet en riktig morgon människa :b

Anonym sa...

Åh så mysigt vi ska ha min älskade man! <3

Christoffer Olsson sa...

Ja jag har väl försökt tvinga mig till det hehe!

-

Ja det ska vi ha Älsklingen min!