19 november 2008

Studenten, 20Års Festen, Nyår, Midsommar...

Passa dej för Mormor hon kan bli farlig ;)


Tror du på kärlek vi första ögonkastet ? Jag gör! <3


Randiga gänget på midsommar -07


Mamma hos mormor (25/10-08) Och på min student!

La Goa på min student!

Panter Tanterna Siv Else Mormor <3

Tobias bredvid min underbara Gittan . . . En stolt pappa och jag, ser ni någon likhet :S hehe

Lilla älskade Flisan har uppvisning på dansen, bredvid står Kusinvitamin!!!


Hehe vad vi kan tramsa du och jag!

Dessa tre underbara! (böter efter 20 års festen)

Vilken överraskning jag fick av er! Nyår! <3

Jag och min sockersöta syster <3

Lilla söta Farmor och alla vi ungar! hehe . . . Min Älskade lilla Ängel!

-

Först hade jag tänkt mig skriva värsta texten, men så slog tanken mig att en bild säger mer än tusen ord!
Eller vad säger ni själva ?

Så många underbara minnen man har när man tänker efter!
Midsomrar födelsedagar (speciellt 18 och 20) Julaftnar min student och så in i helvetes mycket mer,

Var du också där kanske vid min sida !
Då vet du att du finns i mitt <3


/"Originalet" C

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar ha ett hjärta av guld och så är du snygg också :b

Lyckans dig o den du väljer att ha vid din sida.

Anonym sa...

Fina bilder och fina minnen hjärtat <3

Christoffer Olsson sa...

Christel - vad ska man säga mer än tack!

R - Ja jag håller med, finns många sånna :)

/C

Anonym sa...

Hej Stoffe, Hitta din blogg häromdagen och är bara tvungen att skriva ett par rader. Tycker det är skit kul att du har det bra och allt, men jag förstår inte varför du går ut med att din Mamma är Pia och Mormor är Pias mamma vad jag vet så har man bara en Mamma varken om man vill eller ej. Nu vet jag inget om anledningen till varför och har nog inte med det att göra, men på något sätt känns det fel och man undra vad fan som har hänt? Har inget mot "Mamma"Pia eller någon, men var ärlig mot dig själv och andra. Ha det bäst,,, >>hade varit kul att höra vid<<

Christoffer Olsson sa...

Hejsan Jonas så kul att du hittat hit =)

Jag håller med dej om att man har bara en mamma i den egenskapen av att det är denna kvinnan som ger dej livet (föder dig) men allt där efter då ?! är inte det något som oxå gör att du är en mamma, Din kärlek omsorg och att alltid finnas där ? Det finns dom som föder barn och adopterar bort dom, är dom fortfarande Mammor ?!

Det är så mycket som har hänt och jag förstår att Carina har valt att inte dela med sig av allt detta , men jag svarar om det är något.

Häsa Kusinerna så gott och ge Annika en stor kram från mig! (säg hej till Silvia och stefan oxå)
Min mail är:
[ christofferolsson86@yahoo.se ]

Kram
/C