14 november 2008

Fredag....


Var skit trevligt igår.

Vilken show dom bjöd på… Kan inte minnas när jag skrattat så senast, så det var underbart att bara få skratta och inte tänka på något!


Dom senaste dagarna är det massa skit som har förpestat mina tankar!
Om man vill glömma, och verkligen försöker kan man lyckas med det då ?



Jag hade bestämt mej men
Nu är du här igen
Lika förunderlig som varje gång

Jag vet inte vad jag vill

Men jag glömmer det varje sekund du är här
Jag följer dit vägarna bär

Stopp! Nej! Gå härifrån medsamma
Fast ingen älskar som vi
Mitt hjärta säger "Kom, kom"
Hör hur det slår som ett hammarslag

Stopp! Nej! Fastän jag vill du ska stanna
Försvinn dit du kom ifrån
Stopp! Säger nej! Säger kom! Säger gå härifrån!

I en förlorad värld
Vore du ändå här

Jag har försakat nog för evig tid
Jag borde besinna mig
Jag klarar mig utan dig

Men jag glömmer det varje sekund du är här
Jag följer dit vägarna bär
Stopp! Nej! Gå härifrån medsamma
Fast ingen älskar som vi
Mitt hjärta säger "Kom, kom"
Hör hur det slår som ett hammarslag
Stopp! Nej! Fastän jag vill du ska stanna
Försvinn dit du kom ifrån
Stopp! Säger nej! Säger kom! Säger gå härifrån


/C

5 kommentarer:

Anonym sa...

hej stoffe
moster nettan här
ett tips från en kvinna med erfarenhet ta itu med dina bekymmer idag skjut inte upp dem till imorgon för de hinner ifatt dig förr eller senare och de svider fan så mycke mer ju längre tiden går lev här och nu och gör de bästa av det så får man ett relativt bra liv gör det enkelt inga jävla konstigheter thats life
puss & kram tänker på dig (bara så du vet) "orginalet" moster nettan

Anonym sa...

Trevlig text ;( ;( *snyft*

Anonym sa...

Jag tänker aldrig sluta övertyga dig Christoffer Olsson om att allt kan bli som förut. Jag vet att vi har det där någonstans.

"Matthias Holmgren - Jag tillhör dig"

/Din för alltid

Belinda´s blogg sa...

Hej stoffe hur är det med dig ??
Hur blev det med fikan ???
Hör av dig om du vill kram Belinda

Christoffer Olsson sa...

Hej Nettan, Ja det har du rätt i att man ska göra! Kul att du har hittat hit!

Anonym : Nä men så jävla sann!

Robin : Du vet vad jag känner <3

Belinda : Ja du vad ska man säga, Ja vi får se till att det blir av snart.

/C