26 november 2008

Söndag, Dax För Dieten!


Lunchen

Middagen

Jag och Martin har bestämt oss för att försöka oss på en så kallad diet
[Danska rikshospitalets ämnesomsättningskur]


Den börjar idag och ska hålla på i 13 dagar.

Dag 1
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit
Lunch: 2 hårdkokta ägg, spenat kokt i vatten, 1 tomat
Middag: 1 stor biff (250g), sallad med olja och citron


Jag personligen avskyr spenat så lunchen denna dagen tog ju sin lilla tid kan man säga :S

Nu är jag och Martin inne på dag fyra, tro inte maten blir bättre snarare tvärtom!


DAG 2
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit
Lunch: 10 skivor skinka, 3 dl yoghurt naturell
Middag: 1 stor biff (250 g), sallad med olja och citron

DAG 3
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 skiva rostat bröd utan smör eller pålägg Lunch: 2 hårdkokta ägg, 1 skiva skinka, sallad
Middag: Kokt broccoli, 1 tomat, 1 frukt

DAG 4
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 skiva rostat bröd utan smör eller pålägg
Lunch: 1 liter juice, 3 dl naturell yoghurt
Middag: 1 hårdkokt ägg, 1 riven morot, 1 liten keso naturell (250 g)

( Detta är dom avklarade dagarna)

/C

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår inte hur ni står ut! :D

<3

Anonym sa...

usch... Gosan varför ska du äta på diet???
:S
Du som är så gosig redan pusspuss

Christoffer Olsson sa...

Haha nä de frågar jag mej själv oxå :P men men det ska gå, nu har det mer blivet lixom en grej att bevisa att man klarar det!


Naw du e söt du sabbegos =)
jag gör de dels för min polare vill göra de och för jag som jag skrev innan ska bevisa för mig själv att jag kan klara de, jag har väl inte direkt något överdrivet problem med fettma lixom haha,,,

pössssen

/C