27 november 2008

Dag 5

Frukosten!


Dag 5
Frukost: 1riven morot med citron
Lunch: 1stor bit kokt torsk med citron, 1 liten klick smör

Middag: 1 stor biff (250g), sallad med olja och citron

-----------------------------------------------------------
Har passat Tove sen i tisdags, och idag kommer Linda och hämtar henne :(
hade gärna haft snäckan ett par dagar till !
-----------------------------------------------------------

Dom här senaste diet dagarna har jag bara gått raka vägen hem från jobb, käkat och glott tv.
Lika bra de så man inte ser massa folk som trycker i huvudet, för tro mig var fan man än kollar så sitter folk och äter. Imorrn står det att vi ska äta kyckling =) GOTT!


/C

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du/Ni kommer helt klart att klara hela dieten.
LYCKA TILL!! :-)

Christoffer Olsson sa...

Tack ska du ha =)
Det käns som vi kommer fixa det så jag hoppas ju vi gör det, annars har man gjort det dessa dagarna i onödan :P

Anonym sa...

Varsågod =)
Klart Ni gör! Se det positivt, halva tiden har ju snart gått ^^
Jo det kan jag ju förstå att du tycker.
JAG TROR PÅ DIG!!
Ha det underbart!

Anonym sa...

Kan ju inte medge att jag är avundsjuk på din frukost.

Redovisa detaljerat hur det gick efter 13 dagar. Så jag får se om det fortfarande finns hopp för mig. Haha ;)

Fan du får ju ta och pallra dig hit till Örebro så ska jag supa ner dig! :D

/ Robins faghag Mathilda

Anonym sa...

Tjoho!Robin berättade om din diet men trodde fan inte att de va SÅ jävla strikt! Jag skulle fan aldrig klara det! Men hoppas att det går bra. Vore trevligt att träffa dig nån gång ju! ;)hare! /Robins bitch

Christoffer Olsson sa...

Anonym: japp idag har halva tiden gått och det är kyckling till middag :P Mmm...

Mathilda: Hehe nej de kan jag absolut förstå...

I will do, hopp finns där för alla, med eller utan svältkur...

Ja får väl göra, så får vi se vem som super ner vem ;)

Bea: Ja strikt kan man ju absolut säga att den är =)
hehe jo då alla kan klara den handlar ju bara om Självdiseplin.

Ja det hade varit trevligt att få träffa alla er där uppe oxå, får väl se när de blir =)



/C

Anonym sa...

Hehe ja du kan ju fråga Robin om min självdiseplin.;P Jag drömde faktiskt om dig och gänget inatt haha, att du va på besök. Du va jävligt trevlig faktiskt.=D hehe.. jaja, hälsa robin vettja. Och stötta honom, han berättade att han tyckte det va jobbigt att han inte kunde köpa godis nu när du går på diet hehe..(:

Anonym sa...

Haha! Nu måste du ju verkligen komma på besök. Då är det upp till bevis, vem som super ner vem!:D

Ha så trevligt i helgen, och hälsa Robin!