4 februari 2010

Helgen som varit


Helgen som var bjöd på massa kul, Jag och Martin + vovvarna åkte upp till Hässleholm
för att hälsa på en tjejkompis ( Lollo)
Sjukt länge sedan vi sågs så vi hade en hel del att snacka om.
Lollo ska ha bebis :) *Grattis hjärtat!*
Lördagen bestod av lite körning runt om i Skåne och avslutades med film kväll.
På Söndagen drog jag Linda och Tove,Rocky & Fendi till Skurup för att träffa min härliga kollega Sofie och hennes familj. Blev en god fika och massa prat. Hennes två döttrar tyckte det var spännande med alla dom små hundarna.
Söndagen slutade med lite middag och film.
Det blev en såkallad lugn helg och det tror jag behövdes både för min egen del och hundarnas.
Älsklingen jobbade dessvärre.
Over and out


2 kommentarer:

Louise sa...

Tack älskling!
Ni är välkomna när ni vill! :)
Har nybakade Kanelbullar i frysen! Bäst ni skyndar er! ;)
Puss på dig

Christoffer Olsson sa...

Tack hjärtat =)
Ja vi får la försöka komma snart så dom inte blir uppätna :P
Pussen