9 februari 2010

Arbetsveckan har dragit igång igen

Min Älskade Familj !!!
MIF
Nice Film

I helgen som varit har det hänt en hel del.
fredagen fyllde min älskade lillebror 9 år så då var vi hembjudna på lite fondue.
På väg hem till pappa stannade jag och Robin för att ta en cigg då vi var lite tidiga, när vi var klara och skulle starta bilen så gick det inte. Den bara tickade och lät allmänt konstig. Efter att ha försökt på alla möjliga sätt så kom Gittan dit för att hjälpa oss men inte heller då lyckades vi.
Vi fick parkera bilen och åka hem till pappa och äta istället. Efter maten åkte jag och pappa tillbacks till bilen för att göra ett nytt försök (denna gången med startkablar)
Pappa hoppade in i bilen och drog om nyckeln och givetvis startade bilen perfekt (enligt pappa var det för att den hade fått vila ett tag) Nöjd och glad körde jag tillbacks till pappa och fortsatte firandet av lillebror. Blev lite kaka och buzz spelande innan jag och älsklingen körde hemåt.

Lördagen åkte jag och lämna in min nya telefon, finns mycket och säga om det!
Efter telefonen var inlämnad så åkte jag och Martin till Höör för att kolla på min lillebror när han spelade hockey. Lillebrors lag (MIF Redhawks) vann med 9-1, Laget dom spelade mot var Frosta som tydligen frostat igen!
Efter matchen var det högtid att åka hem och fixa det sista inför kvällens överrasknings fest
För Jimmie.
Blev en mycket trevlig och lyckad kväll med massa roliga människor!

Söndagen blev det lite bilåkning till lund för att äta på Max (Mmmm) och sen blev det film mys på soffan.

Ny vecka nya utmaningar !

1 kommentar:

Louise sa...

Nä, fy fan vad sugen jag blev på MAX nu då! :)
Haha!