28 januari 2010

Igår hämta vi Sessan

Rocky och "Fendi"
Hon är väldigt glad för tuggben !
Kan man bli sötare !!! Hon fann sig till rätta direkt
Min lilla flicka =)
Igår åkte vi och hämtade lilla Sessan. Hon är helt underbart söt och en riktig liten buse!
Tog henne ca 5 minuter sen verkade hon känna sig som hemma. Hon busar och leker å tuggar ben och framför allt myser hon! En riktig liten Sessa.
Vi har pratat om namn och det de lutar åt är Fendi!
Det är väl passande eller vad säger ni där ute . . . ?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sötare än socker =)
Glad att hon finner sig tillrätta!
Hon påminner om Rocky när han var liten ... mysa, krypa innanför "tröjan" för att få värme och ligga och sova på en ^^ =)
Rocky är fortfarande en mys =D
Fendi .. Näää! Bättre kan ni tycker jag, men hon är ju er så ni får ju bestämma =)För mig kommer hon hellre vara Sessan ;)

Christoffer Olsson sa...

Ja visst gör hon.
Hon är en riktig liten sessa men Fendi är namnet!
Det passar henne tycker jag =)

Anonym sa...

=)
Mmm ... Sessa är hon. Som jag sa, det är ni som bestämmer, men jag tycker det låter maskulint men det är vad jag tycker =)
Klart du tycker det ;P