14 september 2009

Tillbax till vardagen

[ När det var mörkt var det natt svart på vägarna]

Nu är vi hemma igen och man är tillbacks på jobb. * Stor jävla suck*

Jag har haft en jätte mysig helg med min lilla älskling, tråkigt bara att tiden går så fort när man har kul.

Vi bestämde oss redan i Torsdags kväll/natt att vi skulle köra upp, på så vis fick vi ju liksom en dag extra. Klockan var ca 01,00 när vi rullade ut ur Malmö. Jag och älsklingen pratade, lyssnade på musik och hade det trevligt i bilen. Kort och gott jag tyckte det var svin mysigt! Bara jag och min lilla familj på väg på lite efterlängtad mini semester.
Den sista timmen var det dock en ständig kamp mot tröttheten. Klockan var 07,00 när vi rullade in på garageuppfarten till Robins pärons hus. Det enda jag hade i huvudet var SOVA.
Längtar redan till nästa gång vi ska dra =)

(bilder kommer snart)

Inga kommentarer: