26 februari 2009

Hemma hos Jimmie

Här brukar Jimmie sitta och fixa frillan Jimmies fina häst! (Vill ha!)
Ja en hylla eller vad ska man skriva haha
Den sköna soffan . . .
Jimmie i sin nya tröja
---
Igår skulle jag och Jimmie ut och käka . Kvällen började med att jag åkte hem till Jimmie där vi tog två små fördrinkar. Efter det begav vi oss upp till stan, med tanke på att verken jag eller Jimmie hade någon jätte aptit så bestämde vi oss för att ta rådhuskällaren en annan dag. Istället så gick vi på melloyello (LillaTorg) och tog en drink. När den var upp drucken så gick vi vidare till moosehead där det blev ytterligare en drink och en öl. Kvällen avslutades på A2 med en sista öl!

Jag somnade snabbt när jag väl kom hem.
Börjar ju tyvärr tidigt idag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj..mellow yellow och lilla torg är man då och då. Kanske tom varit där samtidigt..hihi. Testa gärna AW på ST:Gertrud, brukar vara där fredagar. Mellan typ 16-20 är där gratis buffé hur mkt man vill. Baren kostar som vanligt! Sommaren är bäst med uteservering.

Anonym sa...

Lide fin min nya tröja är :)

Christoffer Olsson sa...

Låter inte dumt de :P
får la ta och pröa de!

---

Ja eller hur är den fin!
jag skulle ha en i rosa eller vad var det du sa ;)

Anonym sa...

ja, det ska du ha, lide sexigt :)

Christoffer Olsson sa...

hahah jasså jasså