25 februari 2009

Den rätte för Rosing

I programmet dejta Linda nio killar under två månader


Idag har Linda Rosings alldeles egna dejtning program haft premiär =)

Givetvis så har man varit lite nyfiken på vad det är för galenskaper man ska få bevittna. Men att hitta den rätte i en dokusåpor är ju kanske inte det ultimata. Eller ?!
Men jag önskar henne givetvis all lycka till och jag hoppas hon fann kärleken i sitt programmet.
Men snälla kan någon förklara för mig hur den långhåriga ”skådespelaren” kunde bli utvald, skulle han vara en passande kille för Linda ?
Jag gillar Linda, Kolla in blickarna och kommentarerna hon slänger ur sig :P hel sköna liksom

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du hatade ju Linda Rosing nyss älskling? :S :D

Christoffer Olsson sa...

Jasså gjorde jag det :S
det var mer än jag själv visste