21 januari 2009

Trött i Bena

Lillen Sussar söt
Zzzz...
Se så söt "lilla" StoraSyster var idag =)
Smile :)
Kolla så go han är!
Nu är jag hemma efter en härlig dag på stan med syrran och lilla ögonstenen!
Gick först en lite runda på Triangeln sen blev det lite Lunch,
Bakad potatis med skaldjurs röra tror jag det var som Caroline tog och jag tog en ost&skinka baguette
Efter det gick vi vidare å kollade i affärer. Jag köpte en hålslagare och en tröja till Elias, å syrran shoppade en massa kläder till den lilla godingen, efter allt springande i affärer tog vi en fika på espresso house sen var det dags att springa och möta upp lilla syrran (Emilia). Efter en heldag på stan så var lilla Elias trött. Så syrrorna gick hem å jag gick till caroli för att hämta cykeln.

Nu är jag hemma och Martin Jimmie å Åse är här hemma =)
Blir nog gymmet ikväll också :P

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja han är jättego :-)
När man ser honom, så skulle man vilja ha en till ... hehe ;-)

Anonym sa...

instämmer helt med föregående talare fast jag säger att man skulle vilja skaffa ett efter att man sett den lille söte!

Men skönhet verkar ju vara något som ligger i er släkt,

Christoffer Olsson sa...

Ja visst är han =)

Han är väldigt lik morbror när han var liten *LER*

Jag behöver inte skaffa jag har ju redan Elias :)

Tack du det var sött sagt och jag håller med om att jag har fina och söta syskon hehe !

Anonym sa...

Snygg syrra E hon singel ;)

Christoffer Olsson sa...

Haha ja hon är väldigt söt min lilla "stora" syster om hon är singel låter jag henne själv svara på ;)