30 januari 2009

Nu är det snart helg =)

Zzzzz
Toast och kaffe
Igår var jag hemma vid 19.30 typ, hade skit ont i magen och var övertrött så jag gick faktiskt och la mig redan vid 20.30!

Nu sitter jag här i lilla köket med kaffe och toast, och ska snart dra till tandläkaren :S
Ska ju dit nu igen och kolla så att allt ser bra ut.
Idag är det fredag *LER*
Det innebär att imorgon kan man sova hur länge man vill!
Me like …
Robin har premiär av sin föreställning idag också =)
Önskar jag kunde vara där!
Lycka till!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Pluttan!
Vad är det som har hänt med tanden??? Ogosigt.
När får jag komma och hälsa på?
Puss o Kram Sabina

Anonym sa...

Naawww!! Vad söt du är när du sover! *ler*
Du ser ju riktigt oskuldsfull ut :P *skratt*

Christoffer Olsson sa...

Ja du sabbe lille vad är det som inte hänt med tanden skulle jag vilja säga!

Precis när du vill =)

haha tack . . .