22 januari 2009

Gäsp . . .

Se så fint Robin kan rita =)

Tandläkar besöket gick väl bra antar jag . Han öppnade upp tanden på nytt, plockade fort en massa var klumpar :s la i nya bomulls tussar och stängde igen skiten. Ska dit nästa vecka igen på återbesök, och har jag då tur så är svullnaden helt borta och varet har försvunnet =)

Ringde hyresvärden idag igen men han är fortfarande sjuk *Suck*

Nu sitter jag här i köket och min lilla snutt ligger inne på soffan och vilar Han mår tydligen inte så bra, hostar och tror han har feber =/ får väl gå in och ta lite hand om han så som han gjorde med mig. . .

Och sist men absolut inte minst vill jag säga !!!

Ett stort TACK till dej Åse som har ställt upp så för mig nu under mina helvetes veckor,
Tack för ditt stöd och tålamod! Vet ej hur jag skulle klarat mej utan dig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Söt bild e det du och robin eller hehe ;)

låter inte kul de där om tanden din

Anonym sa...

Ja Robin ritar fint :-)
Vad synd om den stackaren... Krya på dig Robin!

Tack vännen!! :-) Det uppskattas.

Puss & Kram till Er

Christoffer Olsson sa...

Ja det är klart det är jag och robin för han brukar ju gå i klänning och han har ju långt blont hår också =)

Nej det var ett rent helvete!


Ja Robin har många talanger han =)

Anonym sa...

Hehe . . . ja det tror jag säkert att han har ;D