2 december 2008

Rebeccas Dansuppvisning


Becca vid stången

Dansar till Pretty Woman

Hipp hopp inspirerad dans

Idag öppnade jag på kontoret i Danmark. Lena va söt och bytte pass med mig så jag skulle kunna gå och kolla när Lill flisan dansa =)

Mamma & Michael, Mormor å Becca hämtade mig på centralen å sen åkte vi till
Rydbergs Dans studio där flisan hade sin lilla dansuppvisning!
Se så duktig hon är!

När jag kom hem var det mat dags (inlägget under)
Sen lär de bli sängen tidigt, Så dom här helvetes dagarna går fort =)

/C

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så duktiga och söta dom är :)

<3

Christoffer Olsson sa...

Ja eller hur =)

Anonym sa...

tjena stoffe!!jhill ditt gamla ex här från sjöbo! hur e läget med en sån sötnos som dig nuförtiden? lika söt nu som förr fast sexigare nu, ser att du blivit bi eller? :)

Christoffer Olsson sa...

Hallå jhill...
hehe det va fan inte igår!
jasså det tycker du man tackar man tackar...
Allt bra ?
/C

Anonym sa...

nä det var det inte, ett par år sedan sist, själv har man barn och allt redan så det är familjeliv för mig, har två underbara pojkar på 2 1/2 och 6 år hur är det annars med dig, bra hoppas jag?

jhill sa...

är du homo eller bi nuförtiden? fattade det lite som det. kom och tänka på dig när jag såg bilder på dig på wonk, man glömmer ju aldrig dig när vi träffades du bodde ju rakt över där syrran bodde vid kronprinsen då, och vi var ute och gick, kommer i håg din söta pottfrisyr då=) tänk vad tiden går det måste fan vara 10 år sen minst som jag såg dig senast fast du ser ju ut som innan fast du ser ju helt klart bättre ut nu=) tänk vad mycke minnen man har från den tiden, sånt glömmer man aldrig du var verkligen min största kärlek då,:) nä slutpratat om det=) vad ska du annars göra i helgen?

Christoffer Olsson sa...

Men gud så du har två barn =)
då måste du ju varit väldigt ung när du fick ditt första,
Med mig är det bara bra tack ! själv oxå hoppas jag!

Ja jag minns det vi gick i kungsparken och där haha, Ja du minnen finns det massor av.

VAd gör du nu då ? bor i sjöbo ? jobbar ?

jhill sa...

ja jag mår prima=) ja jag var inte mer än 15 år när jag fick första, 20 när jag fick andra, men skönt ändå man hinner ju med kul grejor fast man har barn, du vet sjöbos alla ungdommar har barn nuförtiden, så man känner sig inte yngst,=) ja tur man har något kul att tänka bort på i bland,
inte trodde man att man skulle hitta dig här, men världen är allt liten i bland, jag gör inte mycket för tillfället pluggade in en massa ämnen på komvux innan jag fick andra barnet men nu går jag mammaledig men det börjar bli rätt trisst att bara gå hemma hela dagarna, och jag bor ju kvar i sjöbo ännu, trisst men sant, själv då? sambo? jobb? vad har du annars hittat på med i alla dessa år?