2 november 2008

Födelsedags kalas för Gittan

Middagen...
Middagen...
Emilia skulle tvungen fota mig.
Lukas ska ut på Bus eller Godis
Emilia och lilla Rocky
Farmor, Snygg kontrast
Pappa , Gittan och Emil eller Filip :S
Sven och Pappa
Emilia med pojkvännen Jeppa
Tårtan ( Super God som vanligt)
Jag Emilia och Jeppa serverar tårtan
Kolla så glad hon blev!
Dax att blåsa ut ljusen
Gittan fyllde år för ett litet tag sedan och nu i lördags var det dags för kalas, Var hur mysigt som helst,med god mat och trevligt sällskap, Är ju tyvärr alldeles för sällan jag träffar Farmor och den övriga släkten på pappas och Gittans sida,

----------------------------------------------------------------------------


Jimmie vill som vanligt inte vara med på bild
...
Åse´s sanna jag!
Belinda
Kvällens Kyss
Martin & Jimmie
/C

2 kommentarer:

Belinda´s blogg sa...

Ni verkade ha trevligt på kallaset :)

Finna bilder på oss hahahaha
ja må säga att alkoholen spelade in på den kyssen hahahahhaa

Ha det bäst Belinda

Christoffer Olsson sa...

Ja det var super mysigt måste jag säga!

Ja eller hur dom blev ju toppen ;)
En sak som är säkert, man kan aldrig skylla på alkoholen !
så försök inte.

Du med... =)