30 november 2008

Dag 8 (Söndag) Avklarad!


Middag! Bara ordet Broccoli får mig att må illa!!!

Beby boy var nog ganska glad att slippa

Någon som blir sugen :S


DAG 8
Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 skiva rostat bröd utan smör eller pålägg
Lunch: 2 hårdkokta ägg, 1 skiva skinka, sallad
Middag: Kokt broccoli, 1 tomat, 1 frukt


Vi var hos Mormor idag och träffa Becca Matilda och Mamma, Senare på kvällen gick vi upp på Jul skyltningen och tittade när dom sjöng på Gustav!
Fick faktiskt present av Mormor idag =)
Jag hade ju namnsdag. . .

Broccolin fick det att vända sig i magen och jag våndas redan över tisdagen då det är broccoli igen :S
/C

6 kommentarer:

Anonym sa...

Japp jag e sugen :P mådde ju som en prinsessa sist, hehe. (Till andra läsare, jag är inte sarkastisk, jag mådde kanon och hade gärna fortsatt i mer än 13 dagar)
Jag kör igång den 4 jan 09 :P
:-)
Se det går ju som en dans!
Så hur smakade lammkotletten? ^^
Tack för att du lagt upp hela dieten!
Förstår vad du menar med broccolin, så lycka till!
Ha det gott!

Anonym sa...

Ja, jag är glad och slippa! Haha :D
Men kanske ska ta och prova den jag med? ;)

<3

Christoffer Olsson sa...

Ja men sen var de ju faktiskt så att du inte följde den helt så kom tillbax när du gått kuren på riktigt! Det som står på lappen är att den ska följas slaviskt!

Inget illa menat men om jag känner hunger på denna kur så borde du känna bra mycket mer än det men tanke på våra olika mat behov och vanor!

Men vi kommer givetvis att klara de jag har inte plågat mig i 9 dagar för att trilla av pinnen nu,
4 Dagar kvar!

Christoffer Olsson sa...

haha ja känner du att det är något för dej och du vill ta risken att komma på sjukhus så hehe :P

<3

Anonym sa...

Du syftar på att jag kryddade maten (köttet) lite grand samt den gången när jag kokte torsken försluten i folie i ugnen, så den koktes i citron och sin egen vätska och lite svartpeppar
eller?? (Torsken får ett högre näringsinnehåll genom att tillaga den så).
Men när du tillagade min mat, då jag var i början av dieten, så kryddade du den lite också. (Trodde därför det var ok att krydda lite).
Du anser att jag p.g.a. detta avvikit från dieten!! Det är ju bra, för då kan jag ju göra om det i januari…och jag kommer att göra det utan att ”avvika”…så jag återkommer :-)
Men då undrar jag vad andra läsare av din blogg anser. Anser Ni att jag ”avvek” från dieten??

” Inget illa menat men om jag känner hunger på denna kur så borde du känna bra mycket mer än det men tanke på våra olika mat behov och vanor!” Nää tog inte illa upp men … Ehhh :S Vad tänker/syftar du på??

Klart ni gör, jag hade inte trott något annat!
Kommer du att redovisa hur många kilo ni respektive har gått ner?

Grattis på namnsdagen i efterskott!


Robin, jag hoppas verkligen att du skojar!? För vad skulle det bli av dig?? :S … Skinn och ben… Not Good!!

Anonym sa...

Nej jag skojar inte. Men du är en jävla skojare däremot. Patetisk!