20 oktober 2008

Mörkret är här

Som ni säkerligen har märkt så har bloggen fått ett nytt utseende,


Förbättring ? Försämring ?


Nu är den ljusare och fräschare tycker i alla fall jag och ljus är ju något som man absolut inte kan få för mycket av nu under vinterhalv året.
Gillar inte den mörka kalla årstiden, jag vill ha värme och ljus,
Finns kanske en positiv sak med vinterns mörker, Har man någon speciellt vid sin sida som man känner det där lilla extra för så kan det vara väldigt mysigt, Att sitta tillsammans i soffan med levande ljus och en bra film samtidigt som snöflingorna faller från himmelen.

Hur min vinter blir i år återstår att se ( o=

/C

5 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Fan vad jag hatar när folk skriver och sedan tar bort sina inlägg . . stå för det ni skriver.

Christoffer Olsson sa...

Instämmer med föregående talare !

Anonym sa...

Jag gillar det nya utseendet, skönt med ljus i mörkret ;-)

Christoffer Olsson sa...

Tack :*