27 augusti 2008

Onsdagen...

Lukas! Charmtrollet själv...

Har precis kommit hem efter en tur på ikea med Åse. Hitta inget speciellt, skulle kolla på soffa va de tänkt. Men där va typ bara en som jag skulle kunna tänka mig att ta med hem . Blev 2 handukar bara och sen fick jag faktiskt ett paket skedar av Åse. Tack du! Sen bestämde jag mig faktiskt för att ta Rocky och åka hem själv. Känner att jag behöver tid för mig själv…
Ibland känner man bara att man inte orkar le å vara social…



Idag är de onsdag och det betyder att de är två dagar kvar på jobb sen är det 1veckas semester. Har bestämt mig för att åka iväg några dagar nu när jag har semester så jag ska faktiskt ta och boka min lilla biljett när jag är färdig med detta inlägg. Åker söndag och blir nog borta till typ onsdag eller något. Ska bli skönt! Gå upptäcktsfärd i en ny stad =) och givetvis underbart sällskap.



Återkommer med mer om det sen!


Emila! Skönheten själv

Pratade med Gittan i telefon när jag kom hem från ikea alltid lika trevligt att göra de, Blir tyvärr inte att jag passar lillebror i helgen men vi har satt en ny helg då han ska va här.
La upp ett hopklipp av lite bilder på Mina två ögonstenar...

Efter regn kommer sol (Säger dom varje fall )

/C



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härligt collage av bilder på din lillebror.
Vad tråkigt att han inte kommer till dig på lördag, jag vet ju hur glad du är för honom.
Kanske lite förmätet, men jag hoppades faktiskt på att få träffa honom.
Tycker du gör helt rätt med att ta tid för dig själv . . . du har ju nästan alltid folk hos dig, om inte mig, så andra . . . man SKA avsätta egen tid, det är bra för själen och gör att man kan få distans till saker.
Riktiga vänner ska väl kunna ta en, även de dagar man inte orkar le och vara social . . . för vi har alla våra berg och dalar.
Kommer att skicka ett mail till dig som svar på smset.

Hoppas verkligen att du får ett par underbara dagar där i den andra staden . . . det är du väl förunnad!!

Tänker på dig!
Var rädd om dig!

Kramiz

Christoffer Olsson sa...

Tack för du är den du är =)